you can't put your arms around a memory

Skall summera helgen för er som är nyfikna..

Fredag, toklugnt. Jag och Daniel besökte bror min, vi lirade Fifa på PS3, sedan fyrmansvist där jag och erik läxade upp bror min och daniel! erik skulle iväg, benny blev trött. jag och daniel gick hem till mig, såg på en dålig film som hette the air i breathe. daniel gick hem.

jag vaknade dagen efter. vaknade av att daniel plingade på ringklockan utanför dörren ett antal gånger, typ 20? vi hade bestämt oss för att dra ut på isen och pimpla. sagt och gjort. slängde på mig varma kläder. åkte och packade lite pimpelspö, material för att tända brasa. ner till affärn för att köpa korv med bröd. åkte ner till ellenösjön, gick ut där. borrade några hål, satte oss och fiskade. helt underbar dag skall tilläggas. gick iland på en ö, tände en brasa, grillade korv och njöt. ut på isen igen, pimplade lite till, sen vände vi hemåt. inget napp men lika glada för det.
sen ett besök hos mor och far för att visa att jag överlevt nyårsafton med mera. hem och började grogga, sedan utgång i färgelanda där perikles spelade, riktigt kul kväll faktiskt.

idag har jag inte gjort mycket. daniel kom på middagen. sen åkte vi ner och handlade, hem och lagade till köttfärssås med spaghetti. såg två filmer, hot fuzz och appaloosa, båda var mycket bra.  sen tjöta vi och han gick hem. and here i am. skall nu packa väska inför kommande arbetsvecka som är i malmö.

kan komma bild på bilddagboken inom kort - fofferose.bilddagboken.se

kram från kungen

från isen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0