treeeeevligt!

idag hade jag det trevligt, även fast jag/vi inte gjorde så mycket (: längtar faktiskt redan tills nästa gång vi ses ;)

om 5 timmar ska jag åka, om 4½ måste jag alltså kliva upp. satan så jobbigt. men det blir nog bra, jag slipper ju köra dom där 40 milen eller vad det nu är till lund. en ny arbetsvecka. men what the heck, pengarna måste ju in.

kanske blir trav på årjäng på lördag om vädret är med oss. annars blir det nog, något annat..

orkar typ inte skriva mer eftersom jag måste sova. men har varit och lirat innebandy ikväll så jag kom hem typ för en timma sen, så har jag duschat och ätit lite och är nu redo för att krypa ner :)

sköt om dig söt och hoppas det går bra att jobba i veckan!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0