Patience

Några timmars arbete kvar här i Lund, sen åker man hem och tar helg, ska bli riktigt skönt. Jobbar man så hårt som jag gör så måste man ju vara ledig på fredagarna :D

Kanske blir en nykter helg denna helgen, men man vet aldrig. Kanske vore läge att vara nykter med tanke på att jag festat varje helg sedan jag flyttade hem den andra maj ;P Johansson är på Öland, Tobbe ska spela på fallens dagar, David åker nog hem till Karlstad igen. Får se på saken! Jag menar, lördag är ju alltid lördag och en helg utan pilsner är ingen riktig helg!


Ikväll åkte jag, Lull och Loj till Malmö. Kikade lite på Turning Torso (jävligt sjuk byggnad, men inte så tokig), åt på en restaurang och sådär. Trevligt var det! Skulle beställa käk, så jag tänkte va lite rolig av mig och beställa 'riktig mat' och inte pizza som man ofta gör om man är ute. Så det blev Biffstek med stekt potatis. Det var faktiskt väldigt gott, men det var tamejsatan den snålaste kockfan jag varit med om. Var det ens två potatisar som var nerhackade? Svårt att se eftersom allt var dränkt i fyra liter sås.. Sen var det ungefär 35 champinjoner istället, jävligt gott om man gillar svamp, jag gör det inte :/  Så jag betalade 129kr för  något som mättar lika mycket som en cheeseburgare på mcdonalds!


Apropå Mcdonalds.. Har ni hört Amy Macdonald? Hörde henne i förra veckan och laddade ner hennes album. I mitt tycke ganska så skön musik, me like!


Ja, som sagt. Imorgon är det torsdag.. Är hemma runt 19 på kvällen kanske? Då hoppas jag att saker & ting blir som jag vill. Har man gått och jobbat och längtat hela veckan, så vill man inte att det ska skita sig sen :/ I förra veckan var det verkligen jättebra, men man vill ha mer, ännu mer. Går liksom inte att få nog. Sjukligt jobbigt att sakna så... (:

Nu ska jag ägna mig åt msn liiite.. Kanske uppdatera lite bilder från Malmö i bilddagboken!


turn up your nose - i am fofferose :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt du.

2008-07-17 @ 18:34:39
Postat av: malin

bra låt

2008-07-22 @ 23:35:17
URL: http://metrobloggen.se/floren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0