alone in lund!

sitter på hotellrummet i lund och äter en italiensk olivciabatta med kycklingröra. den är verkligen inte dum. mat måste man ju ha!

nå, sista veckan nu i lund (i guess, så lät det förra veckan också ^^). men imorgon är jag klar med allt jag ska göra. ska sätta typ 15 duschstångar till duschen och 15 duschfästen till duschhandtaget i badkaret, och sen slangar till dom då givetvis. sen ska det målas lite och täcka över några gamla hål! och maaaassa städning =/ men det blir nog bra!

igår jobbade jag över till 21, och idag 20. allt för att jag ska komma hem tidigare :)

till helgen blir det supping! jag har beställt rock band till xboxen, så det ska liras. sen har premier league premiär på lördag så då blir det fotboll! äntligen alltså! :D sunderland-liverpool 17.45 tror jag det va!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0