Inaktiv. . .

Jag är verkligen inte bra på att blogga känner jag! Det händer kanske inte mycket i mitt liv, men iaf tillräckligt så att man kan få skriva minst ett inlägg om dagen.

Igår var iaf en helvetisk dag. Jobbigt på jobbet som vanligt. Kom ut till parkeringen efter jobbet och får se att jag har punktering på ett däck. Fram med reservhjul, domkraft och allt det där och bytte. Kommer hem, parkerar, går in och tar det lugnt en stund. Går sedan ut igen för att slänga på sommardäck på bilen, lika bra tänkte jag eftersom jag har punktering på vinterdäcket och inte orkar fixa det just nu.

Så jag parkerar utanför lägenheten, för att slippa bära massa däck fram och tillbaka. Jag byter däck, blir alldeles svett, blöt, smutsig och ja... Så jag låter bilen stå kvar, går in och duschar. Gör mig i ordning för att åka till Jörgen och se fotboll. Kommer ut 30 min senare och så hade man fått en P-bot på 500kr. Jippiiiiee!!

Men jag överklagade idag och skyllde att jag höll på att flytta, vilket jag faktiskt gör. Så jag skulle ta en kopia på mitt uppsägningsavtal på lägenheten och då hoppas jag det löser sig. Finns roligare man kan göra för dom peningane.

Packade upp mitt nya Xbox 360 idag, fick ju hem det redan i tisdags men har inte orkat eller haft tid till det. Det verkar iaf fungera bra. Provade lite Forza Motorsport 2. Kommer nog spela lite mer i helgen, hade ingen lust ikväll.

Fick ett sms nyligen (: Blir till att svara på det, sen göra sig i ordning för sängen!

Krams på er!

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0